Wednesday, 28 December 2011

kerana mereke berdua..









































disebabkan hal yang aku rase kecik...bende tu dah jd macam isu besar..aku betul-betul tak sangke..aku bukan nak stalker ko..tapi sebagai kawan aku rase aku patot tau ape yang dh jadi kat ko...sebab tu ak tengok wall ko..tapi malang...sangat malang...fb ko dah tak ade...knape??dh deactv ke??lapy ak rosak ke??bb ak xd line ke???dah lame-lame tu aku cari lagi fb ko..tapi tak de...
ok.........
ak dah tau...aku tanye kawan kite..ko dh xd fb ke??sebab aku pelik..ko dengan dye macam serentak off fb...pelik lah kan..sebab aritu kite dah gaduh kan...aku check lah dye punye skali...dye pon tak de..muskil lah kn..hari berganti hari....ak online macam biase...tak cari pun ko punye...
lepas tu hati aku terdetik nak mencari ko...sebab rindu..aku tanye lagi kawan kite...ko deactve fb...kawan kite cakap..TIDAK...ko xdeactve..tapi ko block aku terus..BLOCK...bermakne macam ko dah buang aku dari hidup ko....ko tau tak betape luluhnye hati aku ni..pade mase tu sampai sekarang...bile aku teringat,aku rase sedih sangat..tapi aku tak mahu menangis..aku tahan..
ko mesti tak tahu yang aku rindu ko sangat..aku rindu gelagat ko...mungkin ko buang aku sebab ko marah...mungkin aku salah..tapi ko paham tak??aku cakap macam tu sabab nk tegur..maksud ak,aku tak nk kehilangan persahabatan kite tu..kenape ko sanggup buat macam tu??kau dengan dye...mungkin salah aku sbab tegur ko macam tu..tapi sebab aku nk jage persahabatan kite,aku terpakse buat macam tu..
aku ingat ko paham maksud ak..tapi tidak...ko buat keputusan melulu lagi adalah..sampai ko sanggup hancurkan hati aku..
tak mengape kalau ko dh meluat tengok aku...aku tak penah memilih untuk berkawan..aku tak menang kan sape-sape pon dlm hal tu...aku luahkan ape saje yang aku rase dekat dye...mungkin ko rase aku mengutuk..tapi tak penah..banyak yang kami borak adalah mase kite bersame...terkilan dan sangat terkilan..
untuk pengetahuan kamu berdue...aku tak tahu lah...aku tak penah nak berdendam dengan korang...aku makin rase nk berbaik lagi adalah..mase zaman sekolah,memang macam-macam boleh jd...sepatutnye jadi kisah tu 1 iktibar..tapi korang tak..korang ungkit lagi adalah..
tak pe lah..aku ni bukan baik sangat nk jadi kawan korang...mungkin aku salah faham je dengan korang...tak tahu lah...aku masih tak boleh terime kau buang aku..aku tak nak percye..mungkin aku akan percaye bile aku tengok dengan mate aku sendiri..
: aku mintak maaf..sebab aku tak boleh jadi kawan terbaik ko..mungkin ko tengah gembire dengan kawan ko..ak tak kisah..aku doakan yang terbaik untuk ko..mungkin aku tak berhak nak tegur ko macam tu..mase tu aku tengah marah,sangat marah...aku tak bermaksud nk luke kan hati ko..dalam hati aku,aku dah maafkan segalenye...sejuta kali maaf...dalam hati aku sbenarnye,aku rindu kan korang..






terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Saturday, 24 December 2011

perasaan lama kembali..

selamat petang kawan-kawan...tibe-tibe pulak aku nk buat entry ni...nak tau sebab ape??sebab die lah...aku teringat je...kejap lagi aku lupekan lah balek ok...jangan risau...
aku teringat sebab aku ade terbace blog seseorang tu...banyak pasal cinta-cinta jugak lah...aku bace lah dengan penuh emosi,perasaan,berangan pun ade jugak..hehehe...

entry dye sangat best...KASIH ANDAI KAU MENGERTI...sangat bermakne entry itu..hahaha..
bile aku bace,ak teringat kisah aku dengan dye dimane,hanya sekelip mate je dye pergi dari hidup aku...disebabkan sesuatu yang membuatkan dye pergi...walaupun baru semalam saje bersame...macam-macam bende yang dye bagitau...dye terus terang..aku percayekan dye...saat tu memang aku sangat bahagia..kawan-kawan aku pun tau macam mane aku bahagie mase tu...

malang memang tidak berbau kan...kite tak tau ape yang akan jadi pada esok hari...dalam mase 3 minggu saje aku dapat rase bahagie tu...mungkin dye ade sebab tersendiri...aku tak mampu nk berkate...nak tanye pon aku tak mampu..mase tu tengah minggu final exam...mungkin tak semua boleh bayangkan..mase tu aku memang study macam biase aku study...tapi,kesian jugak lah mase tu kat kawan-kawan aku...aku ignore dorang..bak kate dorang,mase tu yang depan dorang tu bukan aku yang sebenar...sedih jugak bile teringat..

ape yang aku cube sampai sekarang adalah lupekannye...payah jugak lah nak lupekan dye..sebab same kelas kan..tapi bile dye senyum..aku bahagie...sebab aku tau dye gembire...bile lihat muke dye yang tengah sedih...hati aku pun turut sedih..ape sahaje yang aku buat atau aku bagi..aku cume nak dye gembire..dan aku ikhlas..

sekarang...dye tengah sangat bahgie...ak tau lah..hahaha...sebab aku selalu stalker fb dye...kadang-kadang tu,terdetik jugak lah dalam hati ni perasaan cemburu..mungkin dye sudah lupekan aku...tapi bagi aku,tak mungkin aku dapt lupekan dye macam tu je...walaupun aku dah ade teman...aku cube terima orang lain..maafkan saye...

: kawan-kawan maafkan saye...sokongan dari korang sangat lah penting..sebab korang je tau aku ni macam mne..hehehe..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

ape pun tak buleh...

harini kan ari sabtu...so...mlm tadi ak tido lewat..pkol 5 bru leh tido....itupon ak xleh pejam mate lagi...sebab tido pon lambat..bagun pun lambat lah kan....hahaha...bangun2 je aku terus bukak lapy...padahal ak nak bukak lagu..smbil 2 ak  nk mandi..tapi bukak lah fb kejap...erm.....
sedih lah...sebab...ak tgok orang bahagie tadi...sangat bahagia..knape lah hati aku ni selalu macam ni...erm....hati ak maseh xbuleh lepaskan beliau...ape ak buat..ak pandang je lah...walaupun hati ak ni dh becampur aduk dah...sebab 2 lah  ak nk pergi ke 1 tempat yang ak leh menenangkn minda...next week ak dah nk balek bangi..lagi lah minda ak akan terus mengganggu ak...arrggghhhh...
ape lah yang akan terjadi pd 2012???agak2 ape jek yang berlaku..maksud perjalanan hidup ak...cerite ap yang akn terjadi..hahahah...adkah ak akn gaduh lagi dgn kwn ak??hahahha...



: YA ALLAH,KAU PERMUDAHKAN LAH PERJALANAN  HIDUP KU INI YA ALLAH...KAU BERIKAN LAH KEKUATAN UNTUK KU TEMPUHI YA ALLAH.....

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

hasrat di hati

ape ak nk cakap pon ak xtau...ak cume nk pergi ke tempat yang menenangkan otak...tapi xde sape nk paham...erm...xplah...ak bukan orang yang senang nk pergi ke tempat yang mcm 2..





ak main amek je gambar ni...sebab ak nk pegi tempat yang macam ni...tenang...air biru...udare mesti segar...erm....sape lah boleh bawk ak pegi tempat mcm ni????anyone??langkawi...erm...xpenah pon pegi tempat mcm ni...


: entry ditulis mase tengah xd mood..sedih...nk becakap pon malas...nk diam je...


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Tuesday, 20 December 2011

mengharap


mengapa kau pergi....
mengapa kau pergi......
disaat ku mulai mencintaimu....
mengharap engkau menjadi kekasihku...
malah kau pergi jauh dari hidupku.......
lalalalalalalalala








terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Tuesday, 13 December 2011

marah....

ok..ak marah...sbb lapy ak yg tah pape ni mcm bengong cikit...lepas tu..ak marah sbb ak nak update fb ak xleh....wats wrong wit u my dear :'( 
harini ak asik nk marah je....aiyaaa.....bile ak marah...jantung ak ni dup dap dup dap....nk marah sape pon ak xtau...hahahha
one more thing....ak meluat lah tengok ko ni...tah pape tah...menyampah dgn ayat gedik ko..please!!!ko 2 dah besar....next ear ko dh nk masok puluhan...jangan lah ko mcm 2 lagi...dalam fb kadang-kadang uh ak rase je komen wall ko..hahaha...sebab ape nk tau???sebab btol lah ape yg kawan or sesape pon yang tegur perangai ko uh....
ak ni marah-marah jugak...tapi aku msti nak tengok wall ko..hahah...mayb aku ni jeles kot...memang aku jeles dengan ko..lalalalala...

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Thursday, 8 December 2011

sape comel???

danial adha kot nme dye...hahaha..lupe plak

yang ni xkn lah korang xtau...alaa...budak ni comel jugak..yang bwak moto scooter..haha

antare yg kat atas ni kan...bagi korang sape yg paling comel?????ermm....xpe2...ak dh tau dh jawapan korang...msti lah budk danial tu kan...budak tu sebenanye adik sepupu ak...name panggilan dye danish...ak pon sbena nye lupe name penuh dye...comel kn...aku tau..dari abg dye yg atas dye pon lg comel..mase kecik j lah...dah besar...geram...mentang2 dh pandai main kejar2...xpe2..pape pon ak mmg suke dengan budak kecik..hehehe...dorang ni dok nan atok ak..kt kampung ak lah..kt muar...kg.parit tanjung..pakcik ak mmg dok nan nenek atok ak..tu j lah satu-satunye atok yg ak tgal..yang lain ALLAH lagi sayangkn mereke...huhu..balek pade story sebena kn..ak ni xde adek kecik..so dorang tempat ak nk bemanje..bemain..hahaha...begurau..lalalala....
ak sebenanye rindu dekat danish ni....aiyaa...bila mak saye mau balek itu kampung...saya mau jumpa itu budak lah..ak ni kan...kadang2 tu mcm budak2 ke??kawan ak sume kate macam tu...mr.crab ak pon cakap ak macam tu...sebab mase tu ak nk sangat belon...ade ke patot dye kate ak macam budak2...xpe2..ak wat xtau je...dh ak memang nk belon..nk buat macam mne...dye xtau yg ak nk mcam2 lagi..hahahah

bende atau barang yang ak nk sangat :
  • belon banyak2
  • bunge ros banyak banyak..macam macam kaler..hahah..(tamak)
  • jubah
  • aku nk kurus
  • acesori (beg,handbag,jam,wallet,gelang,kasut dll)
  • make up
  • modify superman 
  • bear

 erm........tu je la kot yang ak nk buat mase ni..yang ak bold kan tu bnde yang ak nak sangat2...sape lah yang sudi bagi kat ak ek...hehehe...aku rase macam dah lari dari tajuk sebena lah..haha...bia je lah...lalalala


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

marah.....


ak nk marah bukan sebab ape...aku marah kt lapy ak ni...entah virus ape yg melande pon ak xtau..naseb baik ok lagi lapy ni...dh lah banyak kenangan dalam lapy ni...aiyaaakk..pictures pon manyak oooo...ak ni kalau dah marah atau tengah marah an...jangan lah korang nk bcakap dengan ak..bukn ape,takot nanti korang balek kne marah nan aku...hahaha
lagi 1 yang ak xpaham uh,google ni...ak po xtau lah...google dh update ke???sebab ak bukak goole lain jd nye...bukan yg ak nk..maksud ak yg macam dulu..ermm...

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Wednesday, 7 December 2011

lupakan yang lain


bile cuti sem mcm ni lah......hbis semua nk cube..hahahaha...smpai line pon dh bertukar mnjadi hjau biru...hahahaha

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Saturday, 3 December 2011

yes i do

aku tidak berharap untuk menjadi org yg terpenting dalam hidupmu..
kerana itu merupakan permintaan yg terlalu besar buatku.
aku hanya berharap suatu saat nanti..
jika kau melihatku..
kau akan tersenyum dan berkata..
"dia lah org yg selalu menyayangiku"......

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Friday, 2 December 2011

just want to say this

"aku hanya kehilangan org yg amat aku cinta..tapi dia kehilangan org yg benar2 mencintai dirinya.."ruginya "dia"

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Thursday, 1 December 2011

pesan orang tua

org tua slalu ckp...klau ad satu mse uh kte kuat ktawe and gelak2...tandenye nnti kte akn sedih.....
ok...sudh puas ak gmbire dgn kwan ak td...dgn karokenye..dgn lawaknye....
sekarang...
ak SEDIH...sbb ape???nk tau ke????xpayah lah nk tau...:)

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

status d fb dye..

"surry lah klo2x tak pandai jage hati.tp try nak jd yg terbaek.hee"
mmg lah ak slalu tgok wall fb dye...kali bkn kt wall dye..kt wall awek dye...erm...ak ni tah pape lah kn...suke jg tepi kain org lain..tgan ak ni pon mgatal...asik nk klik sane sini...padan muke bile sndiri punye hati dh sakit :'( ..
knape lah ak dulu xpnah dp mcm ni...erm...dulu mne nk smpat kn..erm..wahai hati,jgn lah ko nk buat ak mcm ni....ak x sanggop lagi...ak xsgop nk hadapi perasaan ak mcm ni lagi..mcm mne ak nk elak spye bnde ni xjd mcm ni lagi??

"kalau pun syurge uh indah...
ak tetap pilih kamu..
wlaupon hmbusan angin uh myenangkn....
ak tetap pilih kamu...
wlaupon waktu adalah nyawa..
ak tetap plih kamu...
sekarang kamu nmpak kan...
btape besarnye kamu buat saye"
tapi malangnye,kamu xnmpak semue tu lagi.....




terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Monday, 28 November 2011

tiba2 dye datang

harini xde wtpe pon kt umah..ak bosan...so,ak tgok lah muvie...muvie mule2 ak tgok muvie HANTU BONCENG..hahaha...mmg ad part ak bantai tgelak besar..so funny!!pastu ak bosan..ak tgok lah lg muvie lain..and ak nk tgok muvie PISAU CUKUR..tp xd...yg ad muvie CUN..ak nk tgok muvie yg sweet..hehehe...tgah sdap2 ak tgok muvie nih..tbe2 ad org mcg kt fb ak..ak mule2 pk,sape lah laki nih..sbb ak dpt dlm hp..nme yg klua ahmad...ak terpinge2 kejap..jantung ak plak dup dap dup dap...
ak pon cepat2 lah bukk fb,nk tgok sape..and u know wat...my EX bf..ahmad heiqal b noor zaman..first laki yg sgt baik ak knal..tp,nk buat mcm mne kn..dh xd jodoh.ak pon bodoh..dulu lah..erm...how sweet if me and him..(mane bleh)
      • smlm saya tngk balik diari cecep kita
      • ada lagi dekat saya
      • masih simpan
    • 26 minutes ago
      Nun Zunnur
      • bkn buku uh ad kt nun ag ke??
    • 25 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • neyh yg first2 puye
    • 25 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • yg pling bru uh kat nun
      • neyh yg first2 knal
    • 24 minutes ago
      Nun Zunnur
      • yg dlm nota tkk uh ke???
    • 24 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • yup
    • 24 minutes ago
      Nun Zunnur
      • dh lme xnmpk buku uh....elok lg ke???
    • 22 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • elok lagi
      • bru bace mlm smlm
    • 22 minutes ago
      Nun Zunnur
      • frst page buku uh ad ape ek???
    • 21 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • tada papa
      • kita msg2 ja
    • 21 minutes ago
      Nun Zunnur
      • owh.....
      • nun pon ad gak buku uh...
      • second book yg kte gune...
      • nun ngat al dh buang buku uh
    • 20 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • tak la
      • ada ja
      • kal simpan
    • 19 minutes ago
      Nun Zunnur
      • elok lah...:)
    • 19 minutes ago
      Ahmad Heiqal
      • hehe . okayh
    • 19 minutes ago
      Nun Zunnur
      • nun pon jg bju kal uh..:)




        kalau ak rindu dye...ak akn bace buku uh..rindu sgt2 mase zaman skol dulu..gelak pon sorang2 je..erm...hati aku ni mmg xpnag nk sangke dye akn smpn buku uh lagi...and ak pon hampir terlupe ad buku uh...ak ngat ak sorg j ad buku uh..
        wlaupon kdang2 uh rindu dye..jahatlah ak ni kn...dye uh dh ad mkwe..pape pon..
        .........life must go on........

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Sunday, 27 November 2011

aku kne game ke????

ak d lahirkn sbgai insan biase..like everyone..mgkin ap yg jd dpan mate kte ni,kte xtau,adakah ia betul atau hanya mainan smata2..pd mulanye ak pk memg ad udang d sbalik batu..ak pon xtau nk slahkn sape...mgkin ak yg bsalah..sbb mmbnarkn ia msok kdunia ak...mgkin ia jg bslah...adalah ia tau ia bsalah???hahaha...ko jugak xtau kn..
bile seseorg dtg bercerita padaku..ak hanya angguk kn saja kpala ak..sbb ak rase ianya benar..tp bile 2 3 hari berlalu..ak terpkir...benarkah ap yg dperkatakn kpadaku itu..atau hanya ingin mnutup ksilapan atau ad bnde yg ingin d sorok..atau aku sndri kne game??ak pon xtau...ak hanya mahu perkara itu berlalu seperti masa...ak xnk kjadian itu berlaku lagi..buat mase skarang,ak hanya melihat..
ap yg perlu ak lakukn??melarang???mmbebel???menanyakn soalan???perlukah ak mmpercayainya lagi???adakah setiap yg keluar dr mulutnya itu ak perlu percaya???ak tau ak ni lurus...senang percayakan seseorg..ak mmg akn percaye sdikit j..xtau lah..byak sgt yg ak tau..betul xbtul j ak xtau..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Friday, 25 November 2011

ape yg ko cube lakukan???

ckop lah sudah ak dh ad kt bangi ni tok sekian lamenye....mgkin mase mule2 uh bosan nk balek seremban...tapi bile dh mcm2 yg berlaku kt bangi ni,aku dh jadi bosan!!!aku bosan tgok perangai kau yg xhbis2...ak pon xpaham...ape yg sebenarnye kau nk...cube ko bgtau ak...ak sedih tgok perangai kau yg mcm ni...ak tau,ak ni bkn lah abaik sgt..tp ak tau mne baik yg mne jhat...ckop lah ak dulu pernah jd jahat...tp kau???ap agenda kau sebenarnye???kau tau x ak letih tgok sikap kau mcm ni..ak xnafikan,kau mmg baik..kau baik sgt nan ak..ak berTERIMA KASIH sgt nan kau...smpai lah sekarang ak dh ckup meluat...ak ase nk balek seremban cepat2...
ak ase mcm dh xsgop tgok agenda kau yg sterusye...ak xpaham...kt sane ko ckp lain..tp perbuatan ko lain..ak nk tegur ko..tapi ak takut..ak xreti..ak hanye leh pandang je..sbb ak xtau nk buat ape kat ko..sptutnye ko tau ap yg ko buat..mgkin ko xtau kot..ak nk elak dr tgok ap ko buat pon ak xleh..ak pon xnk amek tau sebenanye...tp ko tau x ko dh mlampau..ak xpaham...adkah ap yg ak nmpak uh sume salah paham???ap yg ak dgr uh hanye untuk ttup slap??ap yg ak dberi tau uh salah maklumat??atau ko nk ak bgtau sume org cter sebenar???ak pening..ak xtau nk buat ap kt ko..ap yg patt ak buat???cube ko bgtau ak.......

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Wednesday, 2 November 2011

pusing,belok,slekoh mne pon....kau jugak..

bosan plak bile dh xd paper nih..hahahaha...mmbe ak yg lain ad paper jap g...erm...ak tbe2 plak nk wat blog..pasal sape lagi an law bkn sal dye...
mmg skunk tgah hepi...wlaupon bkn dgn dye..persoalan,perbualan yg ak dgar lah kn...akk ak pnah tnye kt ak..tapi ak lupe plak perbualan uh..tapi psal dye jgak lah..ak pon satu...asal ak bkk fb j,msti tgok dye punye page...arrgghhh....mmg xdpt nk elak lah kn...skrg ni plak..kwn2 ak ckp,dye mcm tercari2 ak balek...ak xtau lah nk pcaye ke x kan...example mcm aritu...kali petame dan sudh skian lame dye xpnah nk chat,tbe2 aritu dye chat ak...hahaha....suke suke suke...borak biase2 jew...pastu..smalam mmbe ak cite yg dye slalu tnye psal ak..tnye paper FA ak isnin aritu bleh buat ke x...ak pon tkejot jgak..sbb b4 ni xd pon amek kisahnye..ak pon dgar j lah kn...mcm2 jgak lah dye tnye..smpai mmbe ak tnye ak...
"nun,klau cinta nk kt nun balek,nun pilih sape?"
omg!!!ak pon ckp lah....
"mustahil,xkn punye..mne bleh dye tgalkn syg dye..xkn lah dye nk kt nun balek"
hahahahaha...kawan ak cakp lagi....
"KALAU"
mmg ak xpnah tepkir...xtlintas plak dlm ox ak..sbb dorg tnye mcm uh...sbb dorg tgok apish skunk ni dh mcm cr ak.hahaha...ak ktawe j lah..imposible kn kawan2..tapi bile ak pk2 balek lah kn.hahaha..ak ni mne leh klau soaln mcm ni ak xnk pk kn..hahaha...berangan saja lah labu...sbb mmg ak tau xkn punye..hahaha..tapi xkn xkn ak,ak jwb gak soalan uh..hahaha...ak ckp..antare caca nan apish...ak akn pilih apish kot..hahaha..kwan ak ckp lah...ak ni,belok mne pon,apish jgak lah ak nk plih..hahaha..tapi...klau btol2 lah jdi kn....KALAU ye....ak pon xtau nk pilih mne....mmg dulu ak syg giler kt apish..smpai ak ssh nk cr laki lain..jmpe laki mne pon,apish jgak yg ak nk...errrr...skunk ni,dh ad caca..hepi mmg hepi..wlaupon xbpe nk same nan apish..bak kate akk ak..skunk ni ak xsyg lah kt apish kn,sbb ak dh syg kt caca..yess...rite..mse ak plih caca pon sbb ak terpk...smpai bile ak nk mcm nih...asik tggu apish je..mmg ak xpnat nk tggu apis..tapi,hati ak yg sakit..hehehe..mne xye,asik pandg c apish uh dgn mkwe dye j..jeles lh kn..huhuhuhu..kdang2 uh ak fobia nk kpel2 ni..sbb lpas ap yg apish dh wat nan ak,ak jd fobia...hahahah..fobia nk cinta,percaye dgn org yg kte tgah kpel...ak tgok status mmbe ak kt fb lahkn...dye ckap.......
"lbih baik kite trime org yg syg kite drpd  kite trime org yg kite syg"
lbih kurg mcm ni lah...how do i????


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Monday, 24 October 2011

my sweet 19...

mcm xterase plak ak ni dh mmbesar..hahaha..pape pon..mekasea pd the only my sister...wlaupon sderhane ad gak knangan nun nan akk...wlaupon mse uh nun tgah berduke lare..akk yg menyerikn hidop nun..wlaupon hanya dapat tepung...knangan helmet nun dgn tepung uh maseh kekal...
my bufday is simple...but i like watever u do for me...i really appreciates...
nun suke bg org yg nun syg coklat...hehehe...mcm akk...nun tau akk suke coklat uh...nun harap akk xlupe..hehehe..pastu..love u....hehehe
xlupe jgak kpd si pmbri jam hijau....nun suke sgt..sbb hijau..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Sunday, 23 October 2011

sweet 19 to u..

081011...mane ak leh lupe tarikh ni...wlaupon jatuh pd hari sabtu...ksempatan yg ad ak dpt laksanekn jugak..hanya itu j yg ak dpt nk bg kat kau..xtau dh nk bg ap..untok pgetahuan kau,origami uh ak buat dgn penuh ksih syg..huhuhu...ak harap kau suke..ak xtau lah kau suke x ap yg ak bg uh...lagi2 coklat uh...ferero rosher..
ak teringat care ak bg kau hadiah uh..klaka...sbb ak nk bg ko lpas test...tp ak segan..sbb bdk2 ni rmai sgt..lpas uh ak soh zira pgil kau..tp kau xdgar...bkn men laju lg kau bwk moto..ak ngat ko dh bla,..upenye ko g snggah kdai..pnat ak kejar..lastly,ak dpt jugak kjar kau..
lpas bpe hari kmudian......mase ak bg hdiah 2,ak harap sgt dpt tgok ko pkai...akhirnye kau pkai jugak..ak mmg dh dpt akk mase bdk2 ni tego kau,ak dh tau ko tgah pkai bju uh...ak mmg sgaje xnk tgk..hehe...hanye tuhan j tahu hati ak hepi sgt dpt tgok ko pkai...comel sgt...ak ngat ko xsgop pkai bju uh..maklum lah,baju uh simple shaje..love u..


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Thursday, 6 October 2011

my wish for tomorow.......

xslalu ak dapt wat permintaan...klau skali skala pemintaan ak tercapai kn bagus....tp ak tau..pemintaan ak ni xmungkin akn tercapai...

                           I WISH I CAN

-nk kawan mcm dulu...gelak ktawe bersame(mase yg mnentukn)
-mghbiskn hari ak dgn dye...shari pon xpelah...
-sape org ptame????
-berubah...
-nk dye wish mcm tahon lpas....with gitar...
xbyk pon pemintaan ak nih...HARAPAN AK HANYA AKAN MUNCUL DALAM MIMPI.......

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...