Thursday, 1 December 2011

status d fb dye..

"surry lah klo2x tak pandai jage hati.tp try nak jd yg terbaek.hee"
mmg lah ak slalu tgok wall fb dye...kali bkn kt wall dye..kt wall awek dye...erm...ak ni tah pape lah kn...suke jg tepi kain org lain..tgan ak ni pon mgatal...asik nk klik sane sini...padan muke bile sndiri punye hati dh sakit :'( ..
knape lah ak dulu xpnah dp mcm ni...erm...dulu mne nk smpat kn..erm..wahai hati,jgn lah ko nk buat ak mcm ni....ak x sanggop lagi...ak xsgop nk hadapi perasaan ak mcm ni lagi..mcm mne ak nk elak spye bnde ni xjd mcm ni lagi??

"kalau pun syurge uh indah...
ak tetap pilih kamu..
wlaupon hmbusan angin uh myenangkn....
ak tetap pilih kamu...
wlaupon waktu adalah nyawa..
ak tetap plih kamu...
sekarang kamu nmpak kan...
btape besarnye kamu buat saye"
tapi malangnye,kamu xnmpak semue tu lagi.....




terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment