Sunday, 1 April 2012

JIWA KACAU

SEDIH..
PEDIH..
DI KHIANATI..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Tuesday, 10 January 2012

stalker,kene stalker dan di stalker...

sudah lame tak update blog..hye stalker2 saye...huahuahuahuahua...macam banyak je stalker aku ni..huhu...kepade kau kau dan kau...hahaha..aku rindu..tibe-tibe pulak..
harini aku masuk kelas macam biase...dan harini ade 1 kelas je...untok aku saje..tapi sebab ak xde teman,ak tepakse lahjugak masuk kelas akaun sir nasir uh....mane xmenggelabah,macam-macam pulak dye nak soal..padahal aku bukan masuk kelas dye pon...hahha..erm...
dan harini jugak lah baru aku boleh nampak dengan jelasnye dia..hahaha...semalam xberape nk nampak sangat..makin kurus...hahha...sian dye..klaw dgn aku 2,ak bg makan banyak2..hahaha...jahatnye aku ni...yang aku dapat dengar ari dye,dye punye azam..hehehe..azam dye,dye xnk kene bar sem ni..bagus untok awak..saye sokong..hahahaha..
ok lah..berbalik pade entry sebena kan...bg ak lah..stalker dengan di stalker 2 same je sebenanye..hahha..xde beze awak dengan saye pon...same je....jangan ngat saye xtau..hahaha..
dulu,aku ngat nak buat blog ni untok dye je...tp bile pikir-pikir balik,aku nk tulis je ap saje yang jadi kat aku..haha...so, sukehati aku lah kan nak tulis ape..sebab memang bende 2 yang terlintas dalam otak aku..pade yang x suke 2,aku mintak maaf lah..maaf sangat2..xkan lah aku nk tulis entry dalam blog ni entry yang ko suke pulak kan...baik kau buat blog sendiri..hahah..
ni pon aku sebenarnye baru balik dari kelas..kelas petang aku batal..so,bosan-bosan kan..sekarang ni aku tengah tunggu mcd delivery...lapa uoollss..

ni abg mcd yang hantar kat umah aku...hahaha...sempat lagi posing..


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Wednesday, 28 December 2011

kerana mereke berdua..









































disebabkan hal yang aku rase kecik...bende tu dah jd macam isu besar..aku betul-betul tak sangke..aku bukan nak stalker ko..tapi sebagai kawan aku rase aku patot tau ape yang dh jadi kat ko...sebab tu ak tengok wall ko..tapi malang...sangat malang...fb ko dah tak ade...knape??dh deactv ke??lapy ak rosak ke??bb ak xd line ke???dah lame-lame tu aku cari lagi fb ko..tapi tak de...
ok.........
ak dah tau...aku tanye kawan kite..ko dh xd fb ke??sebab aku pelik..ko dengan dye macam serentak off fb...pelik lah kan..sebab aritu kite dah gaduh kan...aku check lah dye punye skali...dye pon tak de..muskil lah kn..hari berganti hari....ak online macam biase...tak cari pun ko punye...
lepas tu hati aku terdetik nak mencari ko...sebab rindu..aku tanye lagi kawan kite...ko deactve fb...kawan kite cakap..TIDAK...ko xdeactve..tapi ko block aku terus..BLOCK...bermakne macam ko dah buang aku dari hidup ko....ko tau tak betape luluhnye hati aku ni..pade mase tu sampai sekarang...bile aku teringat,aku rase sedih sangat..tapi aku tak mahu menangis..aku tahan..
ko mesti tak tahu yang aku rindu ko sangat..aku rindu gelagat ko...mungkin ko buang aku sebab ko marah...mungkin aku salah..tapi ko paham tak??aku cakap macam tu sabab nk tegur..maksud ak,aku tak nk kehilangan persahabatan kite tu..kenape ko sanggup buat macam tu??kau dengan dye...mungkin salah aku sbab tegur ko macam tu..tapi sebab aku nk jage persahabatan kite,aku terpakse buat macam tu..
aku ingat ko paham maksud ak..tapi tidak...ko buat keputusan melulu lagi adalah..sampai ko sanggup hancurkan hati aku..
tak mengape kalau ko dh meluat tengok aku...aku tak penah memilih untuk berkawan..aku tak menang kan sape-sape pon dlm hal tu...aku luahkan ape saje yang aku rase dekat dye...mungkin ko rase aku mengutuk..tapi tak penah..banyak yang kami borak adalah mase kite bersame...terkilan dan sangat terkilan..
untuk pengetahuan kamu berdue...aku tak tahu lah...aku tak penah nak berdendam dengan korang...aku makin rase nk berbaik lagi adalah..mase zaman sekolah,memang macam-macam boleh jd...sepatutnye jadi kisah tu 1 iktibar..tapi korang tak..korang ungkit lagi adalah..
tak pe lah..aku ni bukan baik sangat nk jadi kawan korang...mungkin aku salah faham je dengan korang...tak tahu lah...aku masih tak boleh terime kau buang aku..aku tak nak percye..mungkin aku akan percaye bile aku tengok dengan mate aku sendiri..
: aku mintak maaf..sebab aku tak boleh jadi kawan terbaik ko..mungkin ko tengah gembire dengan kawan ko..ak tak kisah..aku doakan yang terbaik untuk ko..mungkin aku tak berhak nak tegur ko macam tu..mase tu aku tengah marah,sangat marah...aku tak bermaksud nk luke kan hati ko..dalam hati aku,aku dah maafkan segalenye...sejuta kali maaf...dalam hati aku sbenarnye,aku rindu kan korang..






terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Saturday, 24 December 2011

perasaan lama kembali..

selamat petang kawan-kawan...tibe-tibe pulak aku nk buat entry ni...nak tau sebab ape??sebab die lah...aku teringat je...kejap lagi aku lupekan lah balek ok...jangan risau...
aku teringat sebab aku ade terbace blog seseorang tu...banyak pasal cinta-cinta jugak lah...aku bace lah dengan penuh emosi,perasaan,berangan pun ade jugak..hehehe...

entry dye sangat best...KASIH ANDAI KAU MENGERTI...sangat bermakne entry itu..hahaha..
bile aku bace,ak teringat kisah aku dengan dye dimane,hanya sekelip mate je dye pergi dari hidup aku...disebabkan sesuatu yang membuatkan dye pergi...walaupun baru semalam saje bersame...macam-macam bende yang dye bagitau...dye terus terang..aku percayekan dye...saat tu memang aku sangat bahagia..kawan-kawan aku pun tau macam mane aku bahagie mase tu...

malang memang tidak berbau kan...kite tak tau ape yang akan jadi pada esok hari...dalam mase 3 minggu saje aku dapat rase bahagie tu...mungkin dye ade sebab tersendiri...aku tak mampu nk berkate...nak tanye pon aku tak mampu..mase tu tengah minggu final exam...mungkin tak semua boleh bayangkan..mase tu aku memang study macam biase aku study...tapi,kesian jugak lah mase tu kat kawan-kawan aku...aku ignore dorang..bak kate dorang,mase tu yang depan dorang tu bukan aku yang sebenar...sedih jugak bile teringat..

ape yang aku cube sampai sekarang adalah lupekannye...payah jugak lah nak lupekan dye..sebab same kelas kan..tapi bile dye senyum..aku bahagie...sebab aku tau dye gembire...bile lihat muke dye yang tengah sedih...hati aku pun turut sedih..ape sahaje yang aku buat atau aku bagi..aku cume nak dye gembire..dan aku ikhlas..

sekarang...dye tengah sangat bahgie...ak tau lah..hahaha...sebab aku selalu stalker fb dye...kadang-kadang tu,terdetik jugak lah dalam hati ni perasaan cemburu..mungkin dye sudah lupekan aku...tapi bagi aku,tak mungkin aku dapt lupekan dye macam tu je...walaupun aku dah ade teman...aku cube terima orang lain..maafkan saye...

: kawan-kawan maafkan saye...sokongan dari korang sangat lah penting..sebab korang je tau aku ni macam mne..hehehe..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

ape pun tak buleh...

harini kan ari sabtu...so...mlm tadi ak tido lewat..pkol 5 bru leh tido....itupon ak xleh pejam mate lagi...sebab tido pon lambat..bagun pun lambat lah kan....hahaha...bangun2 je aku terus bukak lapy...padahal ak nak bukak lagu..smbil 2 ak  nk mandi..tapi bukak lah fb kejap...erm.....
sedih lah...sebab...ak tgok orang bahagie tadi...sangat bahagia..knape lah hati aku ni selalu macam ni...erm....hati ak maseh xbuleh lepaskan beliau...ape ak buat..ak pandang je lah...walaupun hati ak ni dh becampur aduk dah...sebab 2 lah  ak nk pergi ke 1 tempat yang ak leh menenangkn minda...next week ak dah nk balek bangi..lagi lah minda ak akan terus mengganggu ak...arrggghhhh...
ape lah yang akan terjadi pd 2012???agak2 ape jek yang berlaku..maksud perjalanan hidup ak...cerite ap yang akn terjadi..hahahah...adkah ak akn gaduh lagi dgn kwn ak??hahahha...



: YA ALLAH,KAU PERMUDAHKAN LAH PERJALANAN  HIDUP KU INI YA ALLAH...KAU BERIKAN LAH KEKUATAN UNTUK KU TEMPUHI YA ALLAH.....

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

hasrat di hati

ape ak nk cakap pon ak xtau...ak cume nk pergi ke tempat yang menenangkan otak...tapi xde sape nk paham...erm...xplah...ak bukan orang yang senang nk pergi ke tempat yang mcm 2..





ak main amek je gambar ni...sebab ak nk pegi tempat yang macam ni...tenang...air biru...udare mesti segar...erm....sape lah boleh bawk ak pegi tempat mcm ni????anyone??langkawi...erm...xpenah pon pegi tempat mcm ni...


: entry ditulis mase tengah xd mood..sedih...nk becakap pon malas...nk diam je...


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

Tuesday, 20 December 2011

mengharap


mengapa kau pergi....
mengapa kau pergi......
disaat ku mulai mencintaimu....
mengharap engkau menjadi kekasihku...
malah kau pergi jauh dari hidupku.......
lalalalalalalalala








terima kasih daun keladi..datanglah lagi...