Saturday, 24 December 2011

ape pun tak buleh...

harini kan ari sabtu...so...mlm tadi ak tido lewat..pkol 5 bru leh tido....itupon ak xleh pejam mate lagi...sebab tido pon lambat..bagun pun lambat lah kan....hahaha...bangun2 je aku terus bukak lapy...padahal ak nak bukak lagu..smbil 2 ak  nk mandi..tapi bukak lah fb kejap...erm.....
sedih lah...sebab...ak tgok orang bahagie tadi...sangat bahagia..knape lah hati aku ni selalu macam ni...erm....hati ak maseh xbuleh lepaskan beliau...ape ak buat..ak pandang je lah...walaupun hati ak ni dh becampur aduk dah...sebab 2 lah  ak nk pergi ke 1 tempat yang ak leh menenangkn minda...next week ak dah nk balek bangi..lagi lah minda ak akan terus mengganggu ak...arrggghhhh...
ape lah yang akan terjadi pd 2012???agak2 ape jek yang berlaku..maksud perjalanan hidup ak...cerite ap yang akn terjadi..hahahah...adkah ak akn gaduh lagi dgn kwn ak??hahahha...



: YA ALLAH,KAU PERMUDAHKAN LAH PERJALANAN  HIDUP KU INI YA ALLAH...KAU BERIKAN LAH KEKUATAN UNTUK KU TEMPUHI YA ALLAH.....

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment