Saturday, 24 December 2011

perasaan lama kembali..

selamat petang kawan-kawan...tibe-tibe pulak aku nk buat entry ni...nak tau sebab ape??sebab die lah...aku teringat je...kejap lagi aku lupekan lah balek ok...jangan risau...
aku teringat sebab aku ade terbace blog seseorang tu...banyak pasal cinta-cinta jugak lah...aku bace lah dengan penuh emosi,perasaan,berangan pun ade jugak..hehehe...

entry dye sangat best...KASIH ANDAI KAU MENGERTI...sangat bermakne entry itu..hahaha..
bile aku bace,ak teringat kisah aku dengan dye dimane,hanya sekelip mate je dye pergi dari hidup aku...disebabkan sesuatu yang membuatkan dye pergi...walaupun baru semalam saje bersame...macam-macam bende yang dye bagitau...dye terus terang..aku percayekan dye...saat tu memang aku sangat bahagia..kawan-kawan aku pun tau macam mane aku bahagie mase tu...

malang memang tidak berbau kan...kite tak tau ape yang akan jadi pada esok hari...dalam mase 3 minggu saje aku dapat rase bahagie tu...mungkin dye ade sebab tersendiri...aku tak mampu nk berkate...nak tanye pon aku tak mampu..mase tu tengah minggu final exam...mungkin tak semua boleh bayangkan..mase tu aku memang study macam biase aku study...tapi,kesian jugak lah mase tu kat kawan-kawan aku...aku ignore dorang..bak kate dorang,mase tu yang depan dorang tu bukan aku yang sebenar...sedih jugak bile teringat..

ape yang aku cube sampai sekarang adalah lupekannye...payah jugak lah nak lupekan dye..sebab same kelas kan..tapi bile dye senyum..aku bahagie...sebab aku tau dye gembire...bile lihat muke dye yang tengah sedih...hati aku pun turut sedih..ape sahaje yang aku buat atau aku bagi..aku cume nak dye gembire..dan aku ikhlas..

sekarang...dye tengah sangat bahgie...ak tau lah..hahaha...sebab aku selalu stalker fb dye...kadang-kadang tu,terdetik jugak lah dalam hati ni perasaan cemburu..mungkin dye sudah lupekan aku...tapi bagi aku,tak mungkin aku dapt lupekan dye macam tu je...walaupun aku dah ade teman...aku cube terima orang lain..maafkan saye...

: kawan-kawan maafkan saye...sokongan dari korang sangat lah penting..sebab korang je tau aku ni macam mne..hehehe..

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment