Wednesday, 28 December 2011

kerana mereke berdua..









































disebabkan hal yang aku rase kecik...bende tu dah jd macam isu besar..aku betul-betul tak sangke..aku bukan nak stalker ko..tapi sebagai kawan aku rase aku patot tau ape yang dh jadi kat ko...sebab tu ak tengok wall ko..tapi malang...sangat malang...fb ko dah tak ade...knape??dh deactv ke??lapy ak rosak ke??bb ak xd line ke???dah lame-lame tu aku cari lagi fb ko..tapi tak de...
ok.........
ak dah tau...aku tanye kawan kite..ko dh xd fb ke??sebab aku pelik..ko dengan dye macam serentak off fb...pelik lah kan..sebab aritu kite dah gaduh kan...aku check lah dye punye skali...dye pon tak de..muskil lah kn..hari berganti hari....ak online macam biase...tak cari pun ko punye...
lepas tu hati aku terdetik nak mencari ko...sebab rindu..aku tanye lagi kawan kite...ko deactve fb...kawan kite cakap..TIDAK...ko xdeactve..tapi ko block aku terus..BLOCK...bermakne macam ko dah buang aku dari hidup ko....ko tau tak betape luluhnye hati aku ni..pade mase tu sampai sekarang...bile aku teringat,aku rase sedih sangat..tapi aku tak mahu menangis..aku tahan..
ko mesti tak tahu yang aku rindu ko sangat..aku rindu gelagat ko...mungkin ko buang aku sebab ko marah...mungkin aku salah..tapi ko paham tak??aku cakap macam tu sabab nk tegur..maksud ak,aku tak nk kehilangan persahabatan kite tu..kenape ko sanggup buat macam tu??kau dengan dye...mungkin salah aku sbab tegur ko macam tu..tapi sebab aku nk jage persahabatan kite,aku terpakse buat macam tu..
aku ingat ko paham maksud ak..tapi tidak...ko buat keputusan melulu lagi adalah..sampai ko sanggup hancurkan hati aku..
tak mengape kalau ko dh meluat tengok aku...aku tak penah memilih untuk berkawan..aku tak menang kan sape-sape pon dlm hal tu...aku luahkan ape saje yang aku rase dekat dye...mungkin ko rase aku mengutuk..tapi tak penah..banyak yang kami borak adalah mase kite bersame...terkilan dan sangat terkilan..
untuk pengetahuan kamu berdue...aku tak tahu lah...aku tak penah nak berdendam dengan korang...aku makin rase nk berbaik lagi adalah..mase zaman sekolah,memang macam-macam boleh jd...sepatutnye jadi kisah tu 1 iktibar..tapi korang tak..korang ungkit lagi adalah..
tak pe lah..aku ni bukan baik sangat nk jadi kawan korang...mungkin aku salah faham je dengan korang...tak tahu lah...aku masih tak boleh terime kau buang aku..aku tak nak percye..mungkin aku akan percaye bile aku tengok dengan mate aku sendiri..
: aku mintak maaf..sebab aku tak boleh jadi kawan terbaik ko..mungkin ko tengah gembire dengan kawan ko..ak tak kisah..aku doakan yang terbaik untuk ko..mungkin aku tak berhak nak tegur ko macam tu..mase tu aku tengah marah,sangat marah...aku tak bermaksud nk luke kan hati ko..dalam hati aku,aku dah maafkan segalenye...sejuta kali maaf...dalam hati aku sbenarnye,aku rindu kan korang..






terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment