Tuesday 10 January 2012

stalker,kene stalker dan di stalker...

sudah lame tak update blog..hye stalker2 saye...huahuahuahuahua...macam banyak je stalker aku ni..huhu...kepade kau kau dan kau...hahaha..aku rindu..tibe-tibe pulak..
harini aku masuk kelas macam biase...dan harini ade 1 kelas je...untok aku saje..tapi sebab ak xde teman,ak tepakse lahjugak masuk kelas akaun sir nasir uh....mane xmenggelabah,macam-macam pulak dye nak soal..padahal aku bukan masuk kelas dye pon...hahha..erm...
dan harini jugak lah baru aku boleh nampak dengan jelasnye dia..hahaha...semalam xberape nk nampak sangat..makin kurus...hahha...sian dye..klaw dgn aku 2,ak bg makan banyak2..hahaha...jahatnye aku ni...yang aku dapat dengar ari dye,dye punye azam..hehehe..azam dye,dye xnk kene bar sem ni..bagus untok awak..saye sokong..hahahaha..
ok lah..berbalik pade entry sebena kan...bg ak lah..stalker dengan di stalker 2 same je sebenanye..hahha..xde beze awak dengan saye pon...same je....jangan ngat saye xtau..hahaha..
dulu,aku ngat nak buat blog ni untok dye je...tp bile pikir-pikir balik,aku nk tulis je ap saje yang jadi kat aku..haha...so, sukehati aku lah kan nak tulis ape..sebab memang bende 2 yang terlintas dalam otak aku..pade yang x suke 2,aku mintak maaf lah..maaf sangat2..xkan lah aku nk tulis entry dalam blog ni entry yang ko suke pulak kan...baik kau buat blog sendiri..hahah..
ni pon aku sebenarnye baru balik dari kelas..kelas petang aku batal..so,bosan-bosan kan..sekarang ni aku tengah tunggu mcd delivery...lapa uoollss..

ni abg mcd yang hantar kat umah aku...hahaha...sempat lagi posing..


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment