Tuesday, 13 December 2011

marah....

ok..ak marah...sbb lapy ak yg tah pape ni mcm bengong cikit...lepas tu..ak marah sbb ak nak update fb ak xleh....wats wrong wit u my dear :'( 
harini ak asik nk marah je....aiyaaa.....bile ak marah...jantung ak ni dup dap dup dap....nk marah sape pon ak xtau...hahahha
one more thing....ak meluat lah tengok ko ni...tah pape tah...menyampah dgn ayat gedik ko..please!!!ko 2 dah besar....next ear ko dh nk masok puluhan...jangan lah ko mcm 2 lagi...dalam fb kadang-kadang uh ak rase je komen wall ko..hahaha...sebab ape nk tau???sebab btol lah ape yg kawan or sesape pon yang tegur perangai ko uh....
ak ni marah-marah jugak...tapi aku msti nak tengok wall ko..hahah...mayb aku ni jeles kot...memang aku jeles dengan ko..lalalalala...

terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment