Thursday, 8 December 2011

sape comel???

danial adha kot nme dye...hahaha..lupe plak

yang ni xkn lah korang xtau...alaa...budak ni comel jugak..yang bwak moto scooter..haha

antare yg kat atas ni kan...bagi korang sape yg paling comel?????ermm....xpe2...ak dh tau dh jawapan korang...msti lah budk danial tu kan...budak tu sebenanye adik sepupu ak...name panggilan dye danish...ak pon sbena nye lupe name penuh dye...comel kn...aku tau..dari abg dye yg atas dye pon lg comel..mase kecik j lah...dah besar...geram...mentang2 dh pandai main kejar2...xpe2..pape pon ak mmg suke dengan budak kecik..hehehe...dorang ni dok nan atok ak..kt kampung ak lah..kt muar...kg.parit tanjung..pakcik ak mmg dok nan nenek atok ak..tu j lah satu-satunye atok yg ak tgal..yang lain ALLAH lagi sayangkn mereke...huhu..balek pade story sebena kn..ak ni xde adek kecik..so dorang tempat ak nk bemanje..bemain..hahaha...begurau..lalalala....
ak sebenanye rindu dekat danish ni....aiyaa...bila mak saye mau balek itu kampung...saya mau jumpa itu budak lah..ak ni kan...kadang2 tu mcm budak2 ke??kawan ak sume kate macam tu...mr.crab ak pon cakap ak macam tu...sebab mase tu ak nk sangat belon...ade ke patot dye kate ak macam budak2...xpe2..ak wat xtau je...dh ak memang nk belon..nk buat macam mne...dye xtau yg ak nk mcam2 lagi..hahahah

bende atau barang yang ak nk sangat :
  • belon banyak2
  • bunge ros banyak banyak..macam macam kaler..hahah..(tamak)
  • jubah
  • aku nk kurus
  • acesori (beg,handbag,jam,wallet,gelang,kasut dll)
  • make up
  • modify superman 
  • bear

 erm........tu je la kot yang ak nk buat mase ni..yang ak bold kan tu bnde yang ak nak sangat2...sape lah yang sudi bagi kat ak ek...hehehe...aku rase macam dah lari dari tajuk sebena lah..haha...bia je lah...lalalala


terima kasih daun keladi..datanglah lagi...

No comments:

Post a Comment